Jak nakupovat

Možnosti plateb

Možnosti dopravy

Odeslání/dodání zboží

Zrušení objednávky

Právo na odstoupení od smlouvy

Je k nákupu nutná registrace?

 

Možnosti plateb

 

Online platby:

Tyto platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267


Dobírkou:

Zboží platíte v hotovosti při předání zásilky kurýrem přepravní služby nebo pošty. Minimální hodnota objednávky pro platbu dobírkou je 100Kč/5EUR.


Bankovním převodem (D+1):

Jakmile provedete objednávku, zašleme na vámi zadaný email potřebné informace k provedení bankovního převodu. Zboží je expedováno v nejbližší pracovní den, kdy zaznamenáme vaši platbu na našem účtu. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Potřebné informace pro platbu převodem:

Číslo účtu:  2800912998/2010

 

Variabilní symbol: vaše číslo objednávky, které naleznete ve svém emailu po provedení objednávky nebo ve svém účtu v sekci "Stav objednávky" (pouze u registrovaných zákazníků).


V hotovosti/Platební kartou:

při odběru zboží na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou.


 

Možnosti dopravy

 

Na výběr jsou služby společnosti DPD nebo České pošty. Také můžete zvolit vyzvednutí v široké síti výdejních míst Zásilkovny. Níže jsou uvedeny popisy k jednotlivým službám.

 

Doručení službou DPD Private Balíček přivezou, kdy se vám to hodí (lze zasílat do ČR nebo na Slovensko)

  • DPD doručí balíčky do druhého pracovního dne (48 hodin) od objednání. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.

  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si přiobjednat dobu doručení ráno (8.00-10.00), večer (18.00-21.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.

  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.

  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz

 

Doručení Českou poštou - Balík do ruky/EMS

  • Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den po odeslání.

  • Je možné využít Expresní přepravu EMS, se kterou balík dostanete nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den nebo je možné dodání i v sobotu (v případě zájmu o tuto službu prosím uveďte do poznámky objednávky).

  • Ve vybraných městech a obcích doručují zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.

  • Dostanete SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.

  • V řadě míst ČR máte možnost Odpoledního doručení do 19:00, v Praze do 20:00 hodin.

  • Na webu i v mobilní aplikaci máte možnost změnit termín i způsob doručení.

 

Doručení Českou poštou - Balík na poštu nebo Balík do Balíkovny

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.

  • V nákupním košíku si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.

  • Pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží.

  • Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.

  • Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

 

 

Doručení Českou poštou - Doporučená zásilka

  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.

  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

  • Příznivá cena.

  • Zásilky jsou ale omezeny maximální hmotností a cenou (viz. ceník)

  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.

 

Doručení do výdejního místa Zásilkovna.cz (lze zasílat do ČR i na Slovensko)

  • Vybrat si můžete ze široké sítě výdejních míst.

  • Zásilky jsou běžně doručeny do 48 hodin od objednávky. Vyzvednete si je kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin.

  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

 

Osobní odběr v naší prodejně.

Jakmile bude zboží pro Vás nachystáno, pošleme Vám email s informací.

Zboží si vyzvednete na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou a to kdykoliv v pracovní dny 8.30-12.00, 13.00-16.00 nebo v sobotu 8.30-11.00 (po předchozí domluvě, nemusí být otevřeno každou sobotu).

 

 

Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno/DODÁNO?

 

  • Objednávky zpracováváme a expedujeme ten samý pracovní den v případě objednávek zadaných (zaplacených) do cca 15. hodiny.
  • Veškeré objednávky provedené po těchto termínech budou zpracovány a případně odesílány až následující pracovní den.
  • POZOR! U objednávek přes Zásilkovnu nebo DPD počítejte s dodáním do dvou pracovních dnů od informace o odeslání.
  • Pokud Vám záleží na termínu dodání, je vhodné použít expresní službu EMS České pošty, případně nás můžete kontaktovat, kdy vám rádi sdělíme konkrétní možnosti.
  • Dodání Českou poštou většinou můžete očekávat následující pracovní den od odeslání.
  • Pokud je u zboží uvedeno "Na objednávku", kontaktujte nás pro domluvení konkrétního termínu dodání.
  • Pokud je u zboží uvedeno "Vyprodáno", bude opět naskladněno pokud možno co nejdříve (dle situace u dodavatelů).

 

Ceny dopravy najdete zde.

 

Jak mohu svoji objednávku zrušit?

 

V případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována, stačí, když nám napíšete na náš email nebo zavoláte. Nezapomeňte nám sdělit  číslo objednávky a své jméno.

Upozorňujeme, že nevyzvednutí zásilky není bráno jako odstoupení od smlouvy a můžeme požadovat náhradu škody za neuskutečněné plnění smlouvy.

 

Právo na odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

V případě, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, kontaktujte nás pro domluvení konkrétního postupu. 

JAK POSTUPOVAT:

Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám doručíte oznámení o odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit (elektronicky emailem, kontaktním formulářem, nebo písemně na adresu provozovny ve Veselí nad Moravou), případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Jakékoliv náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 
Adresa pro vrácení zboží:

Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou

Zde si můžete stáhnout dokument k vyplnění nebo použít  jako vzor: Oznameni_o_odstoupeni_od_smlouvy.doc

Vyplněné oznámení nám zašlete mailem sales@sintech-shop.cz anebo vytištěné přiložte ke zboží a zašlete poštou nebo přineste s sebou osobně na naši provozovnu.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. V případě, že porušíte povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 1% za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad abychom lépe a rychleji mohli identifikovat vrácené zboží.

Originální obal není nutnou součástí koupené věci, ale přesto má Sintech-shop.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, ať už se jedná o opětovné zabalení, vyčištění, zkompletování, případně nutnost nabídnout vrácené zboží zpět do prodeje jako již použité díky jeho stavu a opotřebení apod. Tyto náklady jsou vždy posuzovány individuálně a poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému a úmyslnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Sintech-shop.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Nejsme bezplatná půjčovna zboží!

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu. 

Podrobnější znění podmínek k vrácení zboží Viz. Obchodní podmínky, článek 5. 

KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT:
  • Pokud bylo zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, pokud se jedná o speciálně objednaný kus na přání spotřebitele a běžně se nevyskytující v nabídce prodejce, dále zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
  • Audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.
  • Zboží, které je poškozeno.

 

Je nutná registrace k nákupu?

Registrace není nutná. Stačí, když v nákupním košíku vyplníte své nacionále a adresu dodání. Pokud ovšem chcete mít přehled o svých objednávkách a současně chcete využívat výhod, jaké má registrovaný zákazník, doporučujeme Vám se zaregistrovat a používat k nákupu své přihlášení. Velmi si vážíme všech, co se k nám chtějí vracet, takže pro všechny registrované zákazníky máme připravený systém množstevních a věrnostních bonusů.

Pokud jste servisní technik nebo firma zabývající se servisem, rozhodně doporučujeme provést registraci na Vaši společnost (IČ). Po provedení registrace se Vám co nejdříve ozveme a přeřadíme Vás do cenové hladiny velkoobchodních zákazníků. V případě stálé dlouhodobější spolupráce je možné získat ještě lepší cenové nabídky, včetně možnosti nákupu na fakturu.