Jak nakupovat

Možnosti plateb

Možnosti dopravy

Cena dopravného

Odeslání/dodání zboží

Zrušení objednávky

Právo na odstoupení od smlouvy

Je k nákupu nutná registrace?

 

Možnosti plateb

 

GoPay: Jednoduchá a bezpečná metoda on-line platby. Můžete si zvolit z velkého množství platebních metod, včetně platby kartou. Platbu máme téměř okamžitě, takže odeslání zboží je možné ihned po provedení platby. O možnostech přepravy viz. níže.

Dobírkou: Zboží platíte v hotovosti při předání zásilky kurýrem přepravní služby nebo pošty. 

Bankovním převodem: Jakmile provedete objednávku, zašleme na vámi zadaný email potřebné informace k provedení bankovního převodu. Zboží je expedováno v nejbližší pracovní den, kdy zaznamenáme vaši platbu na našem účtu. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Potřebné informace pro platbu převodem:

Platba z České republiky:

Číslo účtu:  2800912998/2010

Platba ze Slovenska:

IBAN:CZ4320100000002000914151 

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: vaše číslo objednávky, které naleznete ve svém emailu po provedení objednávky nebo ve svém účtu v sekci "Stav objednávky" (pouze u registrovaných zákazníků).

Ale také v hotovosti při odběru zboží na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou.

 

Možnosti dopravy

 

Na výběr jsou služby společnosti DPD nebo České pošty. Také můžete zvolit vyzvednutí v široké síti výdejních míst Zásilkovny. Níže jsou uvedeny popisy k jednotlivým službám.

 

Doručení službou DPD Private Balíček přivezou, kdy se vám to hodí (lze zasílat do ČR nebo na Slovensko)

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. V některých městech je již zavedeno i sobotní doručování. K ověření dostupnosti této služby ve vašem městě slouží v nákupním košíku kontrola PSČ.

  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si přiobjednat dobu doručení ráno (8.00-10.00), večer (18.00-21.00) nebo v sobotu (9.00-17.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.

  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.

  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

Doručení službou DPD Pickup - Balíček si vyzvednete ve výdejním místě

  • Vybírat můžete z více než 130 výdejních míst Pickup po celé ČR (tvoří je depa DPD, pobočky Uloženky

    a další partnerské prodejny). Jejich seznam najdete na pickup.dpd.cz.

  • O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem: když DPD vyzvedne balíček v našem e-shopu, jakmile pro vás bude připravený ve výdejním místě, pokud si ho nevyzvednete do 4. kalendářního dne

    od doručení.

  • Většina výdejních míst má otevřeno o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní.

  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, za balíček zaplatíte ve výdejním místě v hotovosti nebo kartou

    (platba kartou je nyní možná jen v depech DPD).

  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

Doručení Českou poštou - Balík do ruky

  • Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR hned následující pracovní den po odeslání.

  • Pošta nabízí za příplatek i doplňkovou službu Garantovaný čas dodání, se kterou balík dostanete nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den  nebo je možné dodání i v sobotu (v případě zájmu o tuto službu prosím uveďte do poznámky objednávky, příplatek je 50Kč k ceně poštovného).

  • Ve vybraných městech a obcích doručují zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.

  • Dostanete SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.

  • V řadě míst ČR máte možnost Odpoledního doručení do 19:00, v Praze do 20:00 hodin.

  • Na webu i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení.

Doručení Českou poštou - Balík na poštu

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.

  • V nákupním košíku si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.

  • Pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

Doručení Českou poštou - Doporučená zásilka

  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.

  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

  • Příznivá cena.

  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.

Doručení do výdejního místa Zásilkovna.cz (lze zasílat do ČR i na Slovensko)

  • Vybrat si mužete ze široké sítě výdejních míst.

  • Zásilky jsou běžně doručeny následující pracovní den po podání, tedy běžně do 48 hodin od objednávky. Vyzvednete si je kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin.

  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Osobní odběr v naší prodejně.

Jakmile bude zboží pro Vás nachystáno, pošleme Vám email s informací.

Zboží si vyzvednete na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou a to kdykoliv v pracovní dny 8.30-12.00, 13.00-16.00 nebo v sobotu 8.30-11.00. Po dohodě je možný i jiný individuální termín.

 

Cena dopravného

 

cpost

Doprava Českou poštou po celé ČR.

Hodnota zboží do 1000Kč

Doporučená zásilka (doručení většinou za 1-2 pracovní dny po odeslání) 59 Kč, dobírka +50 Kč 
Doporučená zásilka (hmotnost nad 500g nebo objemné zboží) 99 Kč, dobírka +50 Kč
Balík Do ruky (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 119 Kč, dobírka +50 Kč
Balík na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 109 Kč, dobírka + 50 Kč

 

 

 

Hodnota zboží od 1000Kč do 2500Kč

Balík Do ruky (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 109 Kč, dobírka +50 Kč
Balík na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 99 Kč, dobírka +50 Kč

 

 

Hodnota zboží od 2500Kč do 5000Kč

Balík Do ruky (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 59 Kč, dobírka +25 Kč
Balík na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 49 Kč, dobírka +25 Kč

 

 

Hodnota zboží nad 5000 Kč

Balík Do ruky/ Na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) ZDARMA

 

 

DPD_Logo_Online

Doprava kurýrem DPD po celé ČR (i na Slovensko).

Hodnota zboží do 2500Kč

DPD Private (doručení následující pracovní den od odeslání) 99 Kč, dobírka +50 Kč 
DPD Pickup (možnopst vyzvednutí v síti výdejních míst DPD) 69 Kč, dobírka +50 Kč

 

 

 

Hodnota zboží od 2500Kč do 5000Kč

DPD Private (doručení následující pracovní den od odeslání) ZDARMA, dobírka +25 Kč 
DPD Pickup (možnopst vyzvednutí v síti výdejních míst DPD) ZDARMA, dobírka +25 Kč

 

 

Hodnota zboží nad 5000Kč

DPD Private (doručení následující pracovní den od odeslání) ZDARMA 
DPD Pickup (možnopst vyzvednutí v síti výdejních míst DPD) ZDARMA

 

 

Jednotná cena zaslání na Slovensko: 9,22Eur, dobírka +1,82Eur 

 

Zasilkovna_logo_white_WEB_300px

 

Hodnota zboží do 2500Kč (do hmotnosti 5kg)

Z-point (doručení většinou do 48 hodin od objednání) 59 Kč, dobírka +30 Kč 

 

 

Hodnota zboží nad 2500Kč (do hmotnosti 5kg)

Z-point (doručení většinou do 48 hodin od objednání)

ZDARMA

 

 

Jednotná cena zaslání na Slovensko: 3,66Eur, dobírka +1,10Eur  

 

Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno/DODÁNO?

 

  • Veškeré objednávky provedené do cca 11.30 hodin (u DPD a Zásilkovny) nebo do 15.30 hodin (u České pošty) jsou odesílány ještě tentýž den (s vyjímkou víkendů a státem uznávaných svátků). 

  • Veškeré objednávky provedené po 12 hodině (u DPD a Zásilkovny) nebo po 15.30 hodině jsou odesílány následující pracovní den. Časy jsou orientační, zvláště u DPD.

  • Pokud Vám záleží na termínu dodání, je vhodné nás kontaktovat, kdy vám rádi sdělíme konkrétní možnosti.

  • Dodání většinou můžete očekávat následující pracovní den od odeslání. Balík do ruky Česká pošta garantuje dodat v pracovní dny do 24 hodin od odeslání. 
  • Pokud je u zboží uvedeno "Na objednávku", kontaktujte nás pro domluvení konkrétního termínu dodání.

  • Pokud je u zboží uvedeno "Vyprodáno", bude naskladněno co nejdříve, v řádu dnů.

Jak mohu svoji objednávku zrušit?

 

V případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována, stačí, když nám napíšete na náš email nebo zavoláte. Nezapomeňte nám sdělit  číslo objednávky a své jméno.

Upozorňujeme, že nevyzvednutí zásilky není bráno jako odstoupení od smlouvy a můžeme požadovat náhradu škody za neuskutečněné plnění smlouvy.

 

Právo na odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

V případě, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, kontaktujte nás pro domluvení konkrétního postupu. 

JAK POSTUPOVAT:

Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám doručíte oznámení o odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit (elektronicky emailem, kontaktním formulářem, nebo písemně na adresu provozovny ve Veselí nad Moravou), případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Jakékoliv náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 
Adresa pro vrácení zboží:

Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou

Zde si můžete stáhnout dokument k vyplnění nebo použít  jako vzor: http://www.sintech-shop.cz/Oznameni_o_odstoupeni_od_smlouvy.doc

Vyplněné oznámení nám zašlete mailem sales@sintech-shop.cz anebo vytištěné přiložte ke zboží a zašlete poštou nebo přineste s sebou osobně na naši provozovnu.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. V případě, že porušíte povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 1% za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad abychom lépe a rychleji mohli identifikovat vrácené zboží.

Originální obal není nutnou součástí koupené věci, ale přesto má Sintech-shop.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, ať už se jedná o opětovné zabalení, vyčištění, zkompletování, případně nutnost nabídnout vrácené zboží zpět do prodeje jako již použité díky jeho stavu a opotřebení apod. Tyto náklady jsou vždy posuzovány individuálně a poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému a úmyslnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Sintech-shop.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Nejsme bezplatná půjčovna zboží!

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu. 

Podrobnější znění podmínek k vrácení zboží Viz. Obchodní podmínky, článek 5. 

KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT:

Pokud bylo zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, pokud se jedná o speciálně objednaný kus na přání spotřebitele a běžně se nevyskytující v nabídce prodejce, dále zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

Zboží, které je poškozeno.

 

Je nutná registrace k nákupu?

Registrace není nutná. Stačí, když v nákupním košíku vyplníte své nacionále a adresu dodání. Pokud ovšem chcete mít přehled o svých objednávkách a současně chcete využívat výhod, jaké má registrovaný zákazník, doporučujeme Vám se zaregistrovat a používat k nákupu své přihlášení. Velmi si vážíme všech, co se k nám chtějí vracet, takže pro všechny registrované zákazníky máme připravený systém množstevních a věrnostních bonusů.

Pokud jste servisní technik nebo firma zabývající se servisem, rozhodně doporučujeme provést registraci na Vaši společnost (IČ). Po provedení registrace se Vám co nejdříve ozveme a přeřadíme Vás do cenové hladiny velkoobchodních zákazníků. V případě stálé dlouhodobější spolupráce je možné získat ještě lepší cenové nabídky, včetně možnosti nákupu na fakturu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.