Jak nakupovat

Možnosti plateb

Možnosti dopravy

Cena dopravného

Odeslání/dodání zboží

Zrušení objednávky

Právo na odstoupení od smlouvy

Je k nákupu nutná registrace?

 

Možnosti plateb

 

GoPay: Jednoduchá a bezpečná metoda on-line platby. Můžete si zvolit z velkého množství platebních metod, včetně platby kartou. Platbu máme téměř okamžitě, takže odeslání zboží je možné ihned po provedení platby. O možnostech přepravy viz. níže.

Dobírkou: Zboží platíte v hotovosti při předání zásilky kurýrem přepravní služby nebo pošty. 

Bankovním převodem: Jakmile provedete objednávku, zašleme na vámi zadaný email potřebné informace k provedení bankovního převodu. Zboží je expedováno v nejbližší pracovní den, kdy zaznamenáme vaši platbu na našem účtu. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Potřebné informace pro platbu převodem:

Platba z České republiky:

Číslo účtu:  2800912998/2010

Platba ze Slovenska:

IBAN:CZ4320100000002000914151 

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: vaše číslo objednávky, které naleznete ve svém emailu po provedení objednávky nebo ve svém účtu v sekci "Stav objednávky" (pouze u registrovaných zákazníků).

Ale také v hotovosti při odběru zboží na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou.

Platba Twisto: Zboží získáte ihned, zaplatíte až za 14 dnů. Celý nákup můžete okamžitě objednat a zaplatit až 14 dní po expedici zboží společnosti Twisto. Sami si pak vyberete, jak nákup zaplatíte.

 

Možnosti dopravy

 

Na výběr jsou služby společnosti DPD nebo České pošty. Také můžete zvolit vyzvednutí v široké síti výdejních míst Zásilkovny. Níže jsou uvedeny popisy k jednotlivým službám.

 

Doručení službou DPD Private Balíček přivezou, kdy se vám to hodí (lze zasílat do ČR nebo na Slovensko)

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. V některých městech je již zavedeno i sobotní doručování. K ověření dostupnosti této služby ve vašem městě slouží v nákupním košíku kontrola PSČ.

  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si přiobjednat dobu doručení ráno (8.00-10.00), večer (18.00-21.00) nebo v sobotu (9.00-17.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.

  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.

  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

Doručení službou DPD Pickup - Balíček si vyzvednete ve výdejním místě

  • Vybírat můžete z více než 130 výdejních míst Pickup po celé ČR (tvoří je depa DPD, pobočky Uloženky

    a další partnerské prodejny). Jejich seznam najdete na pickup.dpd.cz.

  • O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem: když DPD vyzvedne balíček v našem e-shopu, jakmile pro vás bude připravený ve výdejním místě, pokud si ho nevyzvednete do 4. kalendářního dne

    od doručení.

  • Většina výdejních míst má otevřeno o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní.

  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, za balíček zaplatíte ve výdejním místě v hotovosti nebo kartou

    (platba kartou je nyní možná jen v depech DPD).

  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

Doručení Českou poštou - Balík do ruky

  • Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR hned následující pracovní den po odeslání.

  • Pošta nabízí za příplatek i doplňkovou službu Garantovaný čas dodání, se kterou balík dostanete nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den  nebo je možné dodání i v sobotu (v případě zájmu o tuto službu prosím uveďte do poznámky objednávky, příplatek je 50Kč k ceně poštovného).

  • Ve vybraných městech a obcích doručují zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.

  • Dostanete SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.

  • V řadě míst ČR máte možnost Odpoledního doručení do 19:00, v Praze do 20:00 hodin.

  • Na webu i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení.

Doručení Českou poštou - Balík na poštu

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.

  • V nákupním košíku si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.

  • Pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

Doručení Českou poštou - Doporučená zásilka

  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.

  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

  • Příznivá cena.

  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.

Doručení do výdejního místa Zásilkovna.cz (lze zasílat do ČR i na Slovensko)

  • Vybrat si mužete ze široké sítě výdejních míst.

  • Zásilky jsou běžně doručeny následující pracovní den po podání, tedy běžně do 48 hodin od objednávky. Vyzvednete si je kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin.

  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Osobní odběr v naší prodejně.

Jakmile bude zboží pro Vás nachystáno, pošleme Vám email s informací.

Zboží si vyzvednete na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou a to kdykoliv v pracovní dny 8.30-12.00, 13.00-16.00 nebo v sobotu 8.30-11.00. Po dohodě je možný i jiný individuální termín.

 

Cena dopravného*

 

cpost

Doprava Českou poštou po celé ČR.

Hodnota zboží do 1000Kč

Doporučená zásilka (doručení většinou za 1-2 pracovní dny po odeslání) 59 Kč, dobírka +50 Kč 
Doporučená zásilka (hmotnost nad 500g nebo objemné zboží) 99 Kč, dobírka +50 Kč
Balík Do ruky (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 119 Kč, dobírka +50 Kč
Balík na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 109 Kč, dobírka + 50 Kč

 

 

 

Hodnota zboží od 1000Kč do 2500Kč

Balík Do ruky (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 99 Kč, dobírka +50 Kč
Balík na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 89 Kč, dobírka +50 Kč

 

 

Hodnota zboží od 2500Kč do 5000Kč

Balík Do ruky (doručení následující pracovní den po dni odeslání) 59 Kč, dobírka +25 Kč
Balík na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) ZDARMA, dobírka +25 Kč

 

 

Hodnota zboží nad 5000 Kč

Balík Do ruky/ Na poštu (doručení následující pracovní den po dni odeslání) ZDARMA

 

 

DPD_Logo_Online

Doprava kurýrem DPD po celé ČR (i na Slovensko).

Hodnota zboží do 2500Kč

DPD Private (doručení následující pracovní den od odeslání) 109 Kč, dobírka +50 Kč 
DPD Pickup (možnopst vyzvednutí v síti výdejních míst DPD) 99 Kč, dobírka +50 Kč

 

 

 

Hodnota zboží od 2500Kč do 5000Kč

DPD Private (doručení následující pracovní den od odeslání) ZDARMA, dobírka +25 Kč 
DPD Pickup (možnopst vyzvednutí v síti výdejních míst DPD) ZDARMA, dobírka +25 Kč

 

 

Hodnota zboží nad 5000Kč

DPD Private (doručení následující pracovní den od odeslání) ZDARMA 
DPD Pickup (možnopst vyzvednutí v síti výdejních míst DPD) ZDARMA

 

 

Jednotná cena zaslání na Slovensko: 9,22Eur, dobírka +1,82Eur 

 

Zasilkovna_logo_white_WEB_300px

 

Hodnota zboží do 2500Kč (do hmotnosti 5kg)

Z-point (doručení většinou do 48 hodin od objednání) 69 Kč, dobírka +30 Kč 

 

 

Hodnota zboží nad 2500Kč (do hmotnosti 5kg)

Z-point (doručení většinou do 48 hodin od objednání)

ZDARMA

 

 

Jednotná cena zaslání na Slovensko: 3,66Eur, dobírka +1,10Eur  

 

* ceny jsou platné pro koncové zákazníky

 

Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno/DODÁNO?

 

  • Veškeré objednávky provedené do cca 11.30 hodin (u DPD a Zásilkovny) nebo do 15.30 hodin (u České pošty) jsou odesílány ještě tentýž den (s vyjímkou víkendů a státem uznávaných svátků). 

  • Veškeré objednávky provedené po 11.30 hodině (u DPD a Zásilkovny) nebo po 15.30 hodině jsou odesílány následující pracovní den. Časy jsou orientační, zvláště u DPD.

  • Pokud Vám záleží na termínu dodání, je vhodné nás kontaktovat, kdy vám rádi sdělíme konkrétní možnosti.

  • Dodání většinou můžete očekávat následující pracovní den od odeslání.
  • Pokud je u zboží uvedeno "Na objednávku", kontaktujte nás pro domluvení konkrétního termínu dodání.

  • Pokud je u zboží uvedeno "Vyprodáno", bude naskladněno co nejdříve, v řádu dnů.

Jak mohu svoji objednávku zrušit?

 

V případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována, stačí, když nám napíšete na náš email nebo zavoláte. Nezapomeňte nám sdělit  číslo objednávky a své jméno.

Upozorňujeme, že nevyzvednutí zásilky není bráno jako odstoupení od smlouvy a můžeme požadovat náhradu škody za neuskutečněné plnění smlouvy.

 

Právo na odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

V případě, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, kontaktujte nás pro domluvení konkrétního postupu. 

JAK POSTUPOVAT:

Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám doručíte oznámení o odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit (elektronicky emailem, kontaktním formulářem, nebo písemně na adresu provozovny ve Veselí nad Moravou), případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Jakékoliv náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 
Adresa pro vrácení zboží:

Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou

Zde si můžete stáhnout dokument k vyplnění nebo použít  jako vzor: http://www.sintech-shop.cz/Oznameni_o_odstoupeni_od_smlouvy.doc

Vyplněné oznámení nám zašlete mailem sales@sintech-shop.cz anebo vytištěné přiložte ke zboží a zašlete poštou nebo přineste s sebou osobně na naši provozovnu.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. V případě, že porušíte povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 1% za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad abychom lépe a rychleji mohli identifikovat vrácené zboží.

Originální obal není nutnou součástí koupené věci, ale přesto má Sintech-shop.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, ať už se jedná o opětovné zabalení, vyčištění, zkompletování, případně nutnost nabídnout vrácené zboží zpět do prodeje jako již použité díky jeho stavu a opotřebení apod. Tyto náklady jsou vždy posuzovány individuálně a poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému a úmyslnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Sintech-shop.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Nejsme bezplatná půjčovna zboží!

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu. 

Podrobnější znění podmínek k vrácení zboží Viz. Obchodní podmínky, článek 5. 

KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT:

Pokud bylo zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, pokud se jedná o speciálně objednaný kus na přání spotřebitele a běžně se nevyskytující v nabídce prodejce, dále zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

Zboží, které je poškozeno.

 

Je nutná registrace k nákupu?

Registrace není nutná. Stačí, když v nákupním košíku vyplníte své nacionále a adresu dodání. Pokud ovšem chcete mít přehled o svých objednávkách a současně chcete využívat výhod, jaké má registrovaný zákazník, doporučujeme Vám se zaregistrovat a používat k nákupu své přihlášení. Velmi si vážíme všech, co se k nám chtějí vracet, takže pro všechny registrované zákazníky máme připravený systém množstevních a věrnostních bonusů.

Pokud jste servisní technik nebo firma zabývající se servisem, rozhodně doporučujeme provést registraci na Vaši společnost (IČ). Po provedení registrace se Vám co nejdříve ozveme a přeřadíme Vás do cenové hladiny velkoobchodních zákazníků. V případě stálé dlouhodobější spolupráce je možné získat ještě lepší cenové nabídky, včetně možnosti nákupu na fakturu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.