Jak nakupovat
Právo na odstoupení od smlouvy
Možnosti plateb
Dobírkou:
Zboží platíte v hotovosti při předání zásilky kurýrem přepravní služby nebo pošty. Minimální hodnota objednávky pro platbu dobírkou je 100Kč/5EUR.
Bankovním převodem (D+1):
Jakmile provedete objednávku, zašleme na vámi zadaný email potřebné informace k provedení bankovního převodu. Zboží je expedováno v nejbližší pracovní den, kdy zaznamenáme vaši platbu na našem účtu. O této skutečnosti vás budeme informovat.
Potřebné informace pro platbu převodem:
Číslo účtu: 2800912998/2010
Variabilní symbol: vaše číslo objednávky, které naleznete ve svém emailu po provedení objednávky nebo ve svém účtu v sekci "Stav objednávky" (pouze u registrovaných zákazníků).
V hotovosti/Platební kartou:
při odběru zboží na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou.
Možnosti dopravy
Na výběr jsou služby společnosti DPD nebo České pošty. Také můžete zvolit vyzvednutí v široké síti výdejních míst Zásilkovny. Níže jsou uvedeny popisy k jednotlivým službám.
Doručení službou DPD Private – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí (lze zasílat do ČR nebo na Slovensko)
-
DPD doručí balíčky do druhého pracovního dne (48 hodin) od objednání. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
-
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
-
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si přiobjednat dobu doručení ráno (8.00-10.00), večer (18.00-21.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
-
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.
-
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz
Doručení Českou poštou - Balík do ruky/EMS
-
Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den po odeslání.
-
Je možné využít Expresní přepravu EMS, se kterou balík dostanete nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den nebo je možné dodání i v sobotu (v případě zájmu o tuto službu prosím uveďte do poznámky objednávky).
-
Ve vybraných městech a obcích doručují zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.
-
Dostanete SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
-
V řadě míst ČR máte možnost Odpoledního doručení do 19:00, v Praze do 20:00 hodin.
-
Na webu i v mobilní aplikaci máte možnost změnit termín i způsob doručení.
Doručení Českou poštou - Balík na poštu nebo Balík do Balíkovny
-
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
-
V nákupním košíku si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
-
Pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
-
Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží.
-
Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
-
Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.
Doručení Českou poštou - Doporučená zásilka
-
Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.
-
Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.
-
Příznivá cena.
-
Zásilky jsou ale omezeny maximální hmotností a cenou (viz. ceník)
-
Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.
Doručení do výdejního místa Zásilkovna.cz (lze zasílat do ČR i na Slovensko)
-
Vybrat si můžete ze široké sítě výdejních míst.
-
Zásilky jsou běžně doručeny do 48 hodin od objednávky. Vyzvednete si je kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin.
-
Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
Osobní odběr v naší prodejně.
Jakmile bude zboží pro Vás nachystáno, pošleme Vám email s informací.
Zboží si vyzvednete na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou a to kdykoliv v pracovní dny 8.30-12.00, 13.00-16.00 nebo v sobotu 8.30-11.00 (po předchozí domluvě, nemusí být otevřeno každou sobotu).
Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno/DODÁNO?
-
Objednávky zpracováváme a expedujeme ten samý pracovní den v případě objednávek zadaných (zaplacených) do cca 15. hodiny.
-
Veškeré objednávky provedené po těchto termínech budou zpracovány a případně odesílány až následující pracovní den.
-
POZOR! U objednávek přes Zásilkovnu nebo DPD počítejte s dodáním do dvou pracovních dnů od informace o odeslání.
-
Pokud Vám záleží na termínu dodání, je vhodné použít expresní službu EMS České pošty, případně nás můžete kontaktovat, kdy vám rádi sdělíme konkrétní možnosti.
-
Dodání Českou poštou většinou můžete očekávat následující pracovní den od odeslání.
-
Pokud je u zboží uvedeno "Na objednávku", kontaktujte nás pro domluvení konkrétního termínu dodání.
-
Pokud je u zboží uvedeno "Vyprodáno", bude opět naskladněno pokud možno co nejdříve (dle situace u dodavatelů).
Jak mohu svoji objednávku zrušit?
V případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována, stačí, když nám napíšete na náš email nebo zavoláte. Nezapomeňte nám sdělit číslo objednávky a své jméno.
Upozorňujeme, že nevyzvednutí zásilky není bráno jako odstoupení od smlouvy a můžeme požadovat náhradu škody za neuskutečněné plnění smlouvy.
Právo na odstoupení od smlouvy
Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.
V případě, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, kontaktujte nás pro domluvení konkrétního postupu.
JAK POSTUPOVAT:
Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám doručíte oznámení o odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit (elektronicky emailem, kontaktním formulářem, nebo písemně na adresu provozovny ve Veselí nad Moravou), případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Jakékoliv náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Adresa pro vrácení zboží:
Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou
Zde si můžete stáhnout dokument k vyplnění nebo použít jako vzor: Oznameni_o_odstoupeni_od_smlouvy.doc
Vyplněné oznámení nám zašlete mailem sales@sintech-shop.cz anebo vytištěné přiložte ke zboží a zašlete poštou nebo přineste s sebou osobně na naši provozovnu.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. V případě, že porušíte povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 1% za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad abychom lépe a rychleji mohli identifikovat vrácené zboží.
Originální obal není nutnou součástí koupené věci, ale přesto má Sintech-shop.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, ať už se jedná o opětovné zabalení, vyčištění, zkompletování, případně nutnost nabídnout vrácené zboží zpět do prodeje jako již použité díky jeho stavu a opotřebení apod. Tyto náklady jsou vždy posuzovány individuálně a poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému a úmyslnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Sintech-shop.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Nejsme bezplatná půjčovna zboží!
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu.
Podrobnější znění podmínek k vrácení zboží Viz. Obchodní podmínky, článek 5.
KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT:
- Pokud bylo zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, pokud se jedná o speciálně objednaný kus na přání spotřebitele a běžně se nevyskytující v nabídce prodejce, dále zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
- Audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.
- Zboží, které je poškozeno.
Je nutná registrace k nákupu?
Registrace není nutná. Stačí, když v nákupním košíku vyplníte své nacionále a adresu dodání. Pokud ovšem chcete mít přehled o svých objednávkách a současně chcete využívat výhod, jaké má registrovaný zákazník, doporučujeme Vám se zaregistrovat a používat k nákupu své přihlášení. Velmi si vážíme všech, co se k nám chtějí vracet, takže pro všechny registrované zákazníky máme připravený systém množstevních a věrnostních bonusů.
Pokud jste servisní technik nebo firma zabývající se servisem, rozhodně doporučujeme provést registraci na Vaši společnost (IČ). Po provedení registrace se Vám co nejdříve ozveme a přeřadíme Vás do cenové hladiny velkoobchodních zákazníků. V případě stálé dlouhodobější spolupráce je možné získat ještě lepší cenové nabídky, včetně možnosti nákupu na fakturu.