Jak nakupovat

Možnosti plateb

Možnosti dopravy

Odeslání/dodání zboží

Zrušení objednávky

Právo na odstoupení od smlouvy

Je k nákupu nutná registrace?

 

Možnosti plateb

 

GoPay: Jednoduchá a bezpečná metoda on-line platby. Můžete si zvolit z velkého množství platebních metod, včetně platby kartou. Platbu máme téměř okamžitě, takže odeslání zboží je možné ihned po provedení platby. O možnostech přepravy viz. níže.


Dobírkou: Zboží platíte v hotovosti při předání zásilky kurýrem přepravní služby nebo pošty. Minimální hodnota objednávky pro platbu dobírkou je 100Kč/5EUR.


Bankovním převodem: Jakmile provedete objednávku, zašleme na vámi zadaný email potřebné informace k provedení bankovního převodu. Zboží je expedováno v nejbližší pracovní den, kdy zaznamenáme vaši platbu na našem účtu. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Potřebné informace pro platbu převodem:

Platba z České republiky:

Číslo účtu:  2800912998/2010

Platba ze Slovenska:

IBAN:CZ4320100000002000914151 

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: vaše číslo objednávky, které naleznete ve svém emailu po provedení objednávky nebo ve svém účtu v sekci "Stav objednávky" (pouze u registrovaných zákazníků).


V hotovosti při odběru zboží na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou.


Twisto Pay: platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží převezmete a doma pohodlně prohlédnete. E-shop Vám zašle zboží domů a vy následně platíte pouze to co si ponecháte. Na úhradu máte celých 14 dnů. Všechny informace o platbě dostanete od Twista e-mailem. Vrácení zboží se řídí standardními obchodními podmínkami e-shopu. Služba je zcela zdarma a není třeba se nikde předem registrovat. Pouze pro osoby starší 18 let.

 

Možnosti dopravy

 

Na výběr jsou služby společnosti DPD nebo České pošty. Také můžete zvolit vyzvednutí v široké síti výdejních míst Zásilkovny. Níže jsou uvedeny popisy k jednotlivým službám.

 

Doručení službou DPD Private Balíček přivezou, kdy se vám to hodí (lze zasílat do ČR nebo na Slovensko)

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.

  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si přiobjednat dobu doručení ráno (8.00-10.00), večer (18.00-21.00) nebo v sobotu (9.00-17.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.

  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.

  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz

 

Doručení Českou poštou - Balík do ruky

  • Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den po odeslání.

  • Je možné využít za příplatek i doplňkovou službu Garantovaný čas dodání, se kterou balík dostanete nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den  nebo je možné dodání i v sobotu (v případě zájmu o tuto službu prosím uveďte do poznámky objednávky, příplatek je 50Kč k ceně poštovného).

  • Ve vybraných městech a obcích doručují zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.

  • Dostanete SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.

  • V řadě míst ČR máte možnost Odpoledního doručení do 19:00, v Praze do 20:00 hodin.

  • Na webu i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení.

 

Doručení Českou poštou - Balík na poštu nebo Balík do Balíkovny

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.

  • V nákupním košíku si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.

  • Pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží.

  • Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.

  • Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

 

 

Doručení Českou poštou - Doporučená zásilka

  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.

  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

  • Příznivá cena.

  • Zásilky jsou ale omezeny maximální hmotností a cenou (viz. ceník)

  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.

 

Doručení do výdejního místa Zásilkovna.cz (lze zasílat do ČR i na Slovensko)

  • Vybrat si mužete ze široké sítě výdejních míst.

  • Zásilky jsou běžně doručeny do 48 hodin od objednávky. Vyzvednete si je kdykoli budete chtít a zabere to jen pár vteřin.

  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

 

Osobní odběr v naší prodejně.

Jakmile bude zboží pro Vás nachystáno, pošleme Vám email s informací.

Zboží si vyzvednete na adrese naší prodejny: Masarykova 143, Veselí nad Moravou a to kdykoliv v pracovní dny 8.30-12.00, 13.00-16.00 nebo v sobotu 8.30-11.00 (po předchozí domluvě, nemusí být otevřeno každou sobotu).

 

 

Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno/DODÁNO?

 

  • Veškeré objednávky provedené do cca 11.30 hodin (u DPD) nebo do 15.30 hodin (u České pošty) jsou odesílány ještě tentýž den (s vyjímkou víkendů a státem uznávaných svátků). 

  • Veškeré objednávky provedené po 11.30 hodině (u DPD) nebo po 15.30 hodině jsou odesílány následující pracovní den. Časy jsou orientační, zvláště u DPD.

  • U objednávek přes Zásilkovnu počítejte s dodáním do dvou pracovních dnů.
  • Pokud Vám záleží na termínu dodání, je vhodné nás kontaktovat, kdy vám rádi sdělíme konkrétní možnosti.

  • Dodání většinou můžete očekávat následující pracovní den od odeslání.
  • Pokud je u zboží uvedeno "Na objednávku", kontaktujte nás pro domluvení konkrétního termínu dodání.

  • Pokud je u zboží uvedeno "Vyprodáno", bude naskladněno co nejdříve, v řádu dnů.

 

Jak mohu svoji objednávku zrušit?

 

V případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována, stačí, když nám napíšete na náš email nebo zavoláte. Nezapomeňte nám sdělit  číslo objednávky a své jméno.

Upozorňujeme, že nevyzvednutí zásilky není bráno jako odstoupení od smlouvy a můžeme požadovat náhradu škody za neuskutečněné plnění smlouvy.

 

Právo na odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

V případě, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, kontaktujte nás pro domluvení konkrétního postupu. 

JAK POSTUPOVAT:

Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám doručíte oznámení o odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit (elektronicky emailem, kontaktním formulářem, nebo písemně na adresu provozovny ve Veselí nad Moravou), případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Jakékoliv náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 
Adresa pro vrácení zboží:

Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou

Zde si můžete stáhnout dokument k vyplnění nebo použít  jako vzor: Oznameni_o_odstoupeni_od_smlouvy.doc

Vyplněné oznámení nám zašlete mailem sales@sintech-shop.cz anebo vytištěné přiložte ke zboží a zašlete poštou nebo přineste s sebou osobně na naši provozovnu.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. V případě, že porušíte povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 1% za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad abychom lépe a rychleji mohli identifikovat vrácené zboží.

Originální obal není nutnou součástí koupené věci, ale přesto má Sintech-shop.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, ať už se jedná o opětovné zabalení, vyčištění, zkompletování, případně nutnost nabídnout vrácené zboží zpět do prodeje jako již použité díky jeho stavu a opotřebení apod. Tyto náklady jsou vždy posuzovány individuálně a poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému a úmyslnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Sintech-shop.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Nejsme bezplatná půjčovna zboží!

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu. 

Podrobnější znění podmínek k vrácení zboží Viz. Obchodní podmínky, článek 5. 

KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT:

Pokud bylo zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, pokud se jedná o speciálně objednaný kus na přání spotřebitele a běžně se nevyskytující v nabídce prodejce, dále zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

Zboží, které je poškozeno.

 

Je nutná registrace k nákupu?

Registrace není nutná. Stačí, když v nákupním košíku vyplníte své nacionále a adresu dodání. Pokud ovšem chcete mít přehled o svých objednávkách a současně chcete využívat výhod, jaké má registrovaný zákazník, doporučujeme Vám se zaregistrovat a používat k nákupu své přihlášení. Velmi si vážíme všech, co se k nám chtějí vracet, takže pro všechny registrované zákazníky máme připravený systém množstevních a věrnostních bonusů.

Pokud jste servisní technik nebo firma zabývající se servisem, rozhodně doporučujeme provést registraci na Vaši společnost (IČ). Po provedení registrace se Vám co nejdříve ozveme a přeřadíme Vás do cenové hladiny velkoobchodních zákazníků. V případě stálé dlouhodobější spolupráce je možné získat ještě lepší cenové nabídky, včetně možnosti nákupu na fakturu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.