Reklamační řád

Prodávající je obchodní společnost Sintech.CZ Limited provozující internetový obchod www.sintech-shop.cz Spotřebitel je ten, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím.

Jak postupovat v případě reklamace 

Je možné odeslat reklamované zboží na naše náklady přes pobočku Zásilkovny (po domluvě vám pošleme do mailu přepravní štítek - počítejte zde ale s minimální dobou vyřízení 1 týdne) anebo můžete přímo zaslat na vlastní náklady reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním listem na adresu provozovny (v tomto případě se snažíme vyřešit reklamaci obratem, pokud to umožňují naše skladové zásoby):

Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou

Formular_pro_reklamaci

O reklamaci nás také prosím informujte na emailu sales@sintech-shop.cz.

 

Upozorňujeme ovšem, že na námi dodávané servisní náhradní díly poskytujeme záruku za předpokladu, že je s nimi nakládáno v souladu s jejich povahou - tedy zejména že s nimi manipuluje servisní technik, který je použije pro odbornou montáž. Pokud se o opravu pokouší přímo koncoví spotřebitelé, např. z návodů na internetu, kde se jim oprava zdá být velmi jednoduchá, končí to mnohdy tím, že se podaří poškodit nějaký miniaturní velmi křehký flex kabel a podobně, čímž dojde k nevratnému poškození celého dílu, načež usoudí, že díl nefunguje a následně se domáhají reklamace. Proto nejdříve zvažte své možnosti a k těmto servisním dílům přistupujte tak, jak to z jejich podstaty je vyžadováno a opravu svěřte raději odborníkům. Při následné reklamaci potom předejdete zbytečným zklamáním.

Záruka se nevztahuje na baterie a náhradní díly bez kontrolních značek dodavatele (samolepky s datumem nebo razítka). Pokud vám přišel díl bez označení, ihned nás prosím kontaktujte.  

Pokud přišlo zboží fyzicky poškozeno, nejdříve je nutné tuto věc reklamovat u dopravce. Veškeré zboží je před expedicí kontrolováno na viditelné vady a je tedy nepoškozeno!

Pokud zákazníkem je kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, je oprávněn uplatnit právo z vady v době dvanácti měsíců. U speciálních náhradních dílů povahy spotřebního materiálu, který s časem a provozem ztrácí své původní vlastnosti, jako jsou náhradní lasery, je možné uplatnit právo z vady pouze po dobu šesti měsíců. Přesné podmínky reklamace jsou uvedeny po přihlášení v sekci "Velkoobchod".


Podrobnosti viz. Obchodní podmínky článek 7.

 

FAQ:

Jak je to se zárukou na akumulátory (baterie)?

Záruka na akumulátor je pro běžného spotřebitele standardních 24 měsíců. Po tuto dobu musí být akumulátor funkční. Kapacitu však každý akumulátor ztrácí každým nabitím, je tedy přirozené, že běžným používáním v telefonu nevydrží pracovat stejně dlouho, jako když byl nový, zhruba od svých cca 500 cyklů anebo po asi 6 měsících používání není možné garantovat vysokou výdrž, poté akumulátor již může ztrácet svou kapacitu velmi rychle. Toto není vada akumulátoru, to je jeho vlastnost.

Záruční doba na akumulátory je tedy 24 měsíců (pro koncového spotřebitele), ale nevztahuje se na ztrátu jeho kapacity způsobenou běžným používáním.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2015. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.